Puding od bundeve – može biti 6+ i 8+

Evo jednog laganog recepta koji je nadmašio moja očekivanja po jednostavnosti i oduševljenju bebe.

Ništa prostije nećete napraviti. 🙂

Bundeva je jako zdrava, bogata je beta karotenom i kao takva odličan je antioksidans, podiže imunitet i jača otpornost organizma. Ona je na spisku prvih namirnica koje se uvode bebi, a zbog svoje teksture i slatkoće ubraja se u omiljene namirnice njupalica  početnika.

Postoje razne vrste bundeva, ona klasična bela, mala hokaido i predivna muskatna tikva, koja je definitivno Iskrin favorit. Interesantna stvar koju sam primetila je to da je ova vrsta bundeve daleko ukusnija kuvana, nego pečena, tako da je ja uglavnom kuvam. Nju sam upotrebila za ovaj puding.

Recept:

Skuvajte bundevu dok ne postane potpuno mekana. Ne cedite vodu, već u nju dodajte pšenični griz (8+) ili pirinčani griz (6+). Nastavite da kuvate na laganoj vatri. Ako se bundeva nije u potpunosti raspala, možete je dodatno izmiksati, ukoliko to želite i u prohlađenu kašicu dodajte malo cimeta.

Kao što rekoh, ništa prostije nećete napraviti 🙂

RelatedPost

Osatvite komentar